Bestillingsarbejde

Weekenden gik med at støvsuge alle mine strikkebøger og nettet for mulige projekter ..Jeg var løbet tør for noget spændende - søhestvanterne er blevet skrinlagt, da opskriften bare ikke passede med mit temperament.
Heldigvis fik jeg et bestillingsarbejde fra min søster :-) tak du reddede mig virkelig!!

Det er svært at fornemme farven - den kan gå for brunlig.
Jeg håber, den falder i god jord!

Så efter arbejde tog jeg ned til min lokale garnbutik www.totogtraad.dk hvor jeg sammen med Annette fik valgt det lækre Geilsk garn ( lammeuld og bomuld ) - da ingen aner kønnet på babyen, så skulle det jo være en farve, som kunne bruges af begge køn ( som i Sverige en HEN ) - jeg havde fået af vide at brunlige farver var at foretrække, men den så bare så kedelig ud - så jeg valgte en svag lilla - så må knapperne afgøre om det er en he og she..Yeps den skal nemlig til England.

Det er hvad jeg nåede i går aftes..

Kommentarer