Søsterstrik

Jeg har besluttet mig for at der sammen med den lilla bluse skal sendes noget til min søster - udover den fødselsdaggave, jeg stadig ikke har sendt -
 - Da hun er rigtig god tilat holde mig beskæftiget med bestillingsbarselsgaver. Det er cool og hyggeligt.
Jeg havde i Netto fundet noget fint blåt garn: bambus/bomuld - så jeg gik frisk og fredigt i gang med et sjal i retstrikning - der blev strikket i 5 timer på vej til sommerhuset, men det blev tungt, slasket og kedeligt.Så jeg besluttede mig for at trævle det op og begynde på et tørklæde i perlestrik...

 Der blev strikket 5 timer hjem fra sommerhuset og det blev tungt, slasket og faktisk stadig kedeligt. Garnet minder mest af alt om vaskekludegarn og jeg gider give vaskeklude væk!Så efter lidt mere strik og en endelig belsutning:  havnede søsters tørklæde og resten af garnet......i skraldespanden.
 Jeg ved fra andre strikkere at de blot gemmer deres garn til senere - men det gider jeg virkelig ikke med dette møggarn...
Men jeg har jo besluttet at  min søster skal have noget - i Hendes verden fandt jeg denne søde top - som jeg håber hun gider have i stedet for - nu skal jeg så blot lige have en farve ud af hende ( måske læser hun med og kan svare - så jeg kan komme igang snarest)

Kommentarer