Afsluttede projekter

Jeg får virkelig afsluttet en del projekter i disse dag - hvilket er super skønt, da det giver mulighed for at begymde på nye, som har ligget og ventet.

1) Mandens sokker blev færdige i sidste weekend:)



De har været cirka et år undervejs - det har aldrig været nogen glæde at strikke dem, da jeg ikke kan lide garnet.....

Men med megen drilleri og spørgen indtil deres færdiggørelse - ja så tog jeg mig sammen og strikkede på turene op til sommerhuset...

Nu ligger de altså i sommerhuset og venter på at det bliver fodkoldt!!












2) Den sidste bestillings trøje færdig i dag :)


Jeg synes, den er blevet rigtig fin - der er brugt 120 g Semilla garn  - opskriften er taget fra " Sødt og blødt" af Lene Holme Sørensen


3) 9. klasse har været til afgangsprøve :)

Nu mangler så bare mit arbejde som beskikket censor - ja så banker sommerferien på døren



Kommentarer