start .......væk igen

Jeg er godt i gang med vante nummer to til Anna-Sofie og var også begyndt på mine egen vanter

Modellen er denne: fa - 209 men jeg synes den bliver for stor - så den er .... væk igen
Så kom en ensfarvet vante af Kaunigarn på pindene - da jeg nåede til tommelen - synes jeg den var for bred ved håndleddet ...væk igen

Så har jeg surfet Ravely for sjaler og pulsvarmere: pulsvarmere kom på pinden ( rest af Portofinoen ) .... væk igen
Simpelt sjal i kauni startet ..... væk igen

Konklusion:
Nu strikkes vanten helt færdig og så må jeg se, hvad jeg så har lyst til...

Kommentarer

  1. Hej Merete.

    Er lige faldet over din blog ved et rent og skært tilfælde - sjovt ;o)
    Fine ting, du laver. Nyd det sidste af din sommerferie.

    Mange hilsner,
    Tina (Lisas søster)

    SvarSlet

Send en kommentar