strikke - tirsdag

Jeg holdt en meget sjælden dag i går - en strikke - tirsdag! Dette kan kun lade sig gøre, da jeg ikke har nogle timer om tirsdagen.. Men WOW - det var fedt! Jeg var rigtig in the mood, da kaffen stod i koppen og endnu mere på kanden

Jeg har jo pålagt mig selv nogle små opgaver - så somat strikke 3 julegaver! Den ene har grinet ad mig temmelig længe.Men i går nåede jeg

1) At strikke for og bagstykke færdigt!




2) At strikke mit orange sjal færdigt sam vaske og blogge det!





3) At påbegynde ærmet til julegaven!


 
 
Det er rart at kunne sætte små hak ved nogle af projekterne..Men i dag er der allerede nye projekter linet op i køen!
 
Ventende projekter:
2 1/2 julegave
et par benvarmere  - er begyndt på dem
et par balletbenvarmere til ældstepigen
et par balletbenvarmere til mig selv
et geilsk topstykke til minstepigen
en sweater til manden

Kommentarer