vupti - en næsten klar julegave!

Vejret er ikke til meget andet end at strikke - så det har jeg gjort! Min lille julegave efter pippimodellen har meget svært ved at nå til vejs ende - jeg mangler nu kun 1 1/2 ærme..men i stedet har jeg brugt tiden til at strikke på julegave nr 2.

Det gik egentlig væsentlig hurtigere .. Modellen jeg har brugt er fundet i børnestrik af Lene Holme Samsøe  - bogen jeg vandt i juli hos Charlotte kaae.
Jeg har ikke strikket mønster men bare helt glat - jeg har også prøvet at strikke den med et lidt færre antal masker, da modellen oprindeligt er til 6 år og modtageren er kun 4...Nu må vi se - jeg begyndte i torsdags og mangler nu kun 2 ærmer og kraven - det er altså hurtigt i mit strikkeland :-)




Nu kalder forberedelsen til en engelsk dag i 9. klasse..

Kommentarer