Stille - der arbejdes!

Ja det er såmænd en meget passende overskrift både hvad strikning og arbejde angår!
November er altid travl i skoleverden for der er  læsekonferencer og alle klasser afholder samtaler...

Men men der bliver også strikket bare ikke så meget,som jeg gerne ville men status på mine 3 projekter er:
Julegave 3 er næsten færdig med ryggen - mangler resten
Nightmare before Christmas Kal: har trævlet op og er begyndt igen - mangler næsten 2 benvarmere
Mit wrap som er inspireret at Fasset: mangler garn og garnpusheren -  Tot og Tråd - har ikke mere lige pt!Men hun har lovet mig at det kommer snarest

Dette er benvarmeren og ryggen på trøjen


Derudover har jeg lavet et par vanter som jeg er ved at valke - vejrguiderne spår jo koldt vejr og så må hænderne jo varmes....
Vanterne er strikket i dobbelt garn for at de skal blive ekstra tætte og tykke!Min eneste bekymring er om de bliver for små efter de er valket!!

Kommentarer