Månedens sokkeprojekt færdigt


Morgenens projekt er afsluttet. Denne måneds strømpe kal - the Skype sock er færdig.
Jeg har altså inde på Ravelry  - læst mig til at man i denne måned skulle strikke med pinde 2,5 - det har jeg gjort og fundet garn - som passer til! Jeg slog op i en mande størrelse XS - med 48 masker...Omregnet til  sokkeopskriften jeg har arvet af min mormor - siger at størrelsen svarer til 26/27 - jeg kan ikke passe den, yngstepigen kan ikke passe den.... så vi håber at vi finder nogle som kan...

garn: Awetta

Næste projekt som skal på pindene er Silke af L. Samsøe -
Jeg har tidligere prøvet at slå op og strikke det angivne mønster - det er gået fint indtil at jeg skal arbejde på egen hånd!!! SÅ går der ged i mønsteret....
Jeg har nu snakket med 2 kolleger som læser opskriften ligesom mig...men fået rådet at tage udgangspunkt i midten og så regne mig frem...Det råd skal prøves :-)

Kommentarer