Tag det afslappet og nå en masse!

Jeg begyndte i går morges med det super kedelige projekt - nemlig at montere Skappelgenseren.

 Det gik meget langsomt og ind i mellem måtte jeg strikke lidt på de andre projekter, som jeg er startet på - Det er SILKE fra Mere feminint strik - det strikkes i Grignasco Soft Kid, farven er lidt til den lavendelagtige side synes jeg..


 
Udover at strikke på sjalet strikkede jeg også må ældstepigens vante - Jeg gik til arbejdet med ærbødighed, da jeg ikke var sikker på at jeg helt forstod opskriften. Men ved at tælle samt nærstudere skemaet  - er jeg faktisk kommet et stykke.
Man kan ikke helt se det, men jeg er beyndt at lave plads til at kunne strikke rensdyret..
 

 
 
I løbet af dagen blev der også tid til at sy nogle stykker sammen - og da aftenen faldt på samt mens vi så en eller anden underlig film på TV, så fik jeg endelige færdiggjort Skappelgenseren.
Den er strikke i Rowan Pure Wool 4 ply samt Drops Kid Silk. Den er bare så blød og lækker - et virklig hit! Jeg ville have strikket eller hæklet en lille hals men manden synes, den var fin som den var...
 

Her er den så! Farven på dette billede kommer tættest på virkeligheden - fremfor billedet i toppen.

Kommentarer

Send en kommentar