efterårs(u)hygge

Yngstepigen har kreeret:

Om aftenen nyder vi dette fine ansigt

Om dagen ser det sådan ud!
 
 
I begyndelsen af måneden købte jeg garn til en trøje, som jeg har forelsket mig i.
Trøjen er SATURDAY af  Susie Haumann
 
Det var planen, at jeg skulle strikke til mig selv i efterårsferien, men så kom der lige en gave og et par sokker...
I går onsdag besluttede jeg så at nu skulle det være - jeg gjorde noget  - jeg ALDRIG plejer at gøre - nemlig at strikke en prøve - for at se om strikkefastheden passede...Det gjorde den ikke, så nu er jeg gået en halv størrelse op..nu passer det i forhold til pindeantal men ikke helt i maskeantal...Beslutningen er dog taget og maskerne opslaget
 

Jeg har valgt at strikke trøjen i de farver, som er vist i bogen - nemlig koksgrå - billedet er fra bogen: Grey Days af Susia Haumann - det bliver en anelse mere kedelig grå ved fotografering!

Kommentarer