færdiggørelse af projekt og gavestrik

Jeg har længe strikket og skrevet om Busterblusen.
Sidste weekend begyndte jeg at montere blusen  - i dag kan jeg bringe et før / efter billede i monteringsfasen
Sidste weekend!

Denne weekend! nu mangler jeg bare at strikke halsen. Normalt er jeg altid glad og tilfreds, når jeg slutter et projekt, men denne gang er jeg super tilfreds. Jeg synes, trøjen er vildt sød og frisk - indrømmer at jeg glæder mig til at se et billede af Buster i sin trøje - tvivlen er der jo -om han kan passe den...Den skulle være brugt til julegave, men for at fjerne tvivlen, så får hans bedste den - så snart vi ses igen.
fakta: strikket i Arwetta, str.2 år.
opskrift: gratis på www.filcolana.dk - arwetta: model: Line
 
Jeg er også i gang med en gave - den ser sådan ud
Garnet er Lana Grossa: Silkhair
Opskriften er fra et tillæg til Hendes Verden 2012.
Den strikkes oppe fra og ned  - jeg håber, jeg har garn nok - den strikkes på pind 7 i dobbelt garn med raglan udtagninger til ærmer...
Ideen til trøjen kom, da jeg var til strikkecafé hos Tot og Tråd d.2.10 - Annette og Jytte er altid så gode til lige at komme med en fed ide....Tak for det og fantastisk at møde andre med samme interesse. Heldigvis har jeg en kollega på mit arbejde, som også deler min interesse  - så mange frikvarterer  går med ideudveksling og strikkesnak! Fantastisk!
 
Nu mangler jeg så bare min egen trøje...
Men vi er stadig kun på første feriedag, såååå - jeg når det nok!

Kommentarer