2 på en gang

Jeg strikker jo  ind i mellem sokker...Men synes ikke det er sjovt at strikke nummer 2  - men så snakkede jeg med en strikkecafe deltager, som sagde at hun strikkede altid 2 på en gang. Jeg tænkte nå nå og troede at hun mente to på en pind - det har jeg nemlig forsøgt og ikke fundet specielt let og smart..

Men det mente den kloge dame slet ikke - hun mente at hun strikkede 2 på samme tid med forskellige pinde.. først skaftet på det ene, så skaftet på det andet.....derved havde man to sokker, når man var nået til tåen... Jeg besluttede mig til prøve.

Her ligger så første forsøg - en julegave, som jeg ved nogle kan gætte, hvem er til(please hold det hemmeligt) - det er efter min mening supersmart og jeg har besluttet at fremover skal alle parting strikkes efter denne metode.

Kommentarer