Jeg er irriteret på mig selv over at jeg har meldt mig til hemmelig vante strik...For jeg kan simpelthen ikke følge med i hastigheden  - hver onsdag  popper et nyt link op med endnu en del...Jeg er kun her:
 Jeg må strikke dem i vinterferien...Der har jeg nok tid...

Forleden måtte jeg holde en pause, da en af mine elever sagde" Merete.. Se lige himlen!" Jeg kunne ikke lade være med at smile, da jeg normalt selv sige det til ungerne...SÅ de har jo altså lært noget.


Weekendens projekt er bare perfekt....Min kære mand var med på ideen! skohylder i stedet for et skoskab - i løbet af halvanden time havde han fikset det....Bare jeg kunne strikke ligeså hurtigt, så behøvede jeg jo ikke "stresse" over mine vanter eller manglende indlæg på bloggen.

Kommentarer

  1. Kjenner meg igjen i de mysterievantene, lett å havne på etterskudd. For en nydelig himmel du viser bilde av. Mye fint her hos deg, så jeg legger meg til som følger av bloggen din:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlet

Send en kommentar