mystery mittens

Jeg har tilmeldt mig året første projekt! at strikke hemmelige vanter, med et nyt clue hver uge, de næste 4 uger endnu!

Det begyndte første januar og her i forgårs skulle man så have strikket manchetterne...men jeg er altså langt bag efter! Jeg fik først købt mit garn i lørdags
 
Jeg kom også i gang med først manchet, strikkede 1,5 cm og nu har det så ligget på sofabordet og prikket til mig de sidste dage...Imens kan jeg på www.ravelry.com se hvordan folk hurtigt har klaret denne uges clue.
Jeg overvejer faktisk om det er sidste gang, jeg skal melde mig til et sådan projekt. Jeg synes jo det forpligter men samtidig bliver jeg også "stresset" over ikke at være oppe på beatet og klar, når der kommer nye clues. Vanterne er for mig ikke tv-strik, da der strikkes med 2/3 farver og mønsteret er selbu-lignende...
I eftermiddag har jeg knoklet med mine lektier, for at få hele aftenen til mig selv, så er der måske en mulighed for at jeg kun er 1 uge bagefter....
Mønsteret er gratis til 15. januar - hvis du melder dig til under gruppen I make Mittens... 

Kommentarer