Smuthul..

I begyndelsen af marts var jeg jo til strikkecafe - der fandt jeg ud af at jeg havde strikket forkert på min Saturday -trøje. Det betød opstrævling - dette er sket, men energien til at hurtig at strikke den færdig forsvandt. SÅ begyndte jeg på et sæt vanter til ældstepigen - fuld af forhåbning og gå-på -.mod,   men så kom "foråret" - jeg ledte efter en ide...og fandt den!
Jeg blev enig med mine strikkepinde om at Buster måtte mangle en sommertrøje..Det bliver Smuthul af Geilsk:-) Den er nem at strikke - jeg begyndte i mandag og mangler ærmer og hullerne! Ud over dette lille smuthul, hjalp "olde" mig også, da hun har bestilt en trøje - så i posen ligger endnu et smuthul.

Ældstepigen har besluttet at vi skal i løbetid, målet skal være et løb i juni...så jeg måtte ud i dag og kan konstatere at det er godt at målet ligger ud i fremtiden. Her hjælper vist ingen smuthuller

Kommentarer