Endnu et par på vej


På forskellige sites her i blogland har jeg noteret en trend med populær sokkestrikning, jeg har også været med på trenden men jeg blev aldrig hooked! Jeg kan strikke sokker til husbehov/ når der ønskes af familiemedlemmer men aldrig fancy  ones til mig selv!
Min interesse ligger klart i vanter! Jeg synes det er sjovt, fascinerende og hyggeligt at se mønsteret på vanten komme frem! Jeg strikker hovedsageligt i Selbu, da jeg synes de traditionelle mønstre er vildt flotte og samtidig har nogle af mønstrene også en betydning.
Derfor er jeg i gang med mit 3. Par på 2 uger


Kommentarer

  1. Jeg hadde begynnt sist år med vanterstrikke... vakker norsk mønster. Jeg liker fine mønster.
    På pinne jeg har strømper, men hoden har vanter... så deilig mønsteret.
    I alle fall begynners i sommeren.
    Glad og moro ønskers med vanterstrikke - så hyggelig ser ut... jeg gleder meg å se.
    Hilsen til deg fra Viola.

    SvarSlet

Send en kommentar