Hverdag igen

Jeg kan godt mærke, at ferien er slut, jeg får simpelthen ikke strikket så meget som jeg gerne!

I forrige uge var jeg til have- strik hos Jytte! Smadder hyggeligt - det er så dejligt at ses med andre som har samme interesse. det at grine sammen og samtidig strikke nogle pinde - sehr schön! 

I øjeblikket strikker jeg på Thursday af Susie Haumann! Modellen findes i hendes lille bog Grey days.
Modellen strikkes fra ærme til ærme og i hhv glat og retstrik. 

Desuden har jeg tilmeldt mig en KAL hos undergruppen I Make mittens på ravelry.com Det er Torirot som har designet endnu et par vanter, som så skal strikkes i løbet af september! Det ser jeg frem til, da hendes tidligere vantemønster - bare var så flot! 

Ideer har jeg masser af både til mig selv og til familie/ venner! Men jeg skal bare lige have tiden.

Kommentarer