Storbededagsferie:-)

Torsdag var yngstepigen hjemme fra skole - efter kalendersammenligning blev det mig som skulle passe guldklumpen😃 det blev til husrengøring mens patienten snork sov. 
Jeg nåede også at bage:
Bloggen nærmer sig snart en instagram billedserie omk. Spisning- sorry! Grunden er at jeg ikke strikker ret meget i øjeblikket, her til morgen har jeg dog næsten færdiggjort ferietøjet til brune bamse. 
Yngstepigen har bestemt farverne og modellen er fra Hendes verden! Eller rettere jeg har taget udgangspunkt i opskriften. Der mangler 3 knapper og lidt finish omk ærmegabene! 
Nu skal jeg så i gang med min egen velfærdsmodel😀

Storbededag blev tilbragt i byen, hvor disse to herrer er meget 
Berømte
Billedet ef taget i modlys - så kvaliteten er ikke super😁

Kommentarer

Send en kommentar