Uden billede

Det er fredag og en dejlig weekend ligger foran! I dagen løb har tankerne kredset om, hvad der skal strikkes på...
1) vanteKAL som jeg begyndte på sidste uge - men mønstret og garnvalget tænder mig slet ikke
2) tv- trøjen som jeg altid tyr til når der ikke er andet! Det vokser bare ret meget!
3) min Alafos Lopi trøje, hvor jeg burde starte med ærmerne først...men jeg gider ikke strikke dem først :-/


Allermest har jeg lyst til at strikke endnu en Skappeltrøje - denne gang i perlestrik og i myk. Måske skulle jeg undersøge hvor mange garn nøgler der skal til og så afsætte næste weekend til det?

Det ender nu nok med punkt 2&3 kan mærke at jeg mest er til at trævle vanterne op!

Hvis nogle af jer som læser med kender til strikkemaskiner, så skriv endelig - overvejer en sådan som juleønske

Kommentarer